onsdag 30 juli 2014

Exakt sex månader till.....


......min stora DAG!!!! Va ska man göra då liksom????? vill ju inte vara hemma för det känns mindre kul, i och för sig så kommer säkert inte så många heller om man inte bjuder till och har världens fest men det är inte min grej, gillar inte och var i centrum direkt :)

Så nu sitter jag och kollar lite var man ska åka och denna tid måste man åka långt om man vill ha värme, men man kan ju ha tur med hyfsat väder i t.ex Istanbul också men det vet man inte nu men det är en stad jag vill se och jag har ju en guide!
Fick ju bo i Istanbul på hotell för en vecka sen men då var jag ju bara på hotellet :)

Ska fortsätta och kika idag och dyker de upp något så bokar jag, vill ha de klart liksom.
Kom gärna med förslag!

1 kommentar:

  1. Du får höra av dig om du kommer till Istanbul, då kanske vi kan träffas! :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)